Ezen feltételek a teljes webáruházra és annak használatára érvényesek. Javasoljuk, hogy figyelmesen olvasd végig a feltételeinket. Webáruházunkban megtalálható termékeink bármelyikének megrendelése esetén a jelen feltételek elfogadása kötelező. Ennek hiányában sajnos nem tudunk befogadni megrendelést.

Vásárló

A Vásárló személyes adatait az Adatvédelmi szabályzat által megszabott feltételeknek megfelelően kezeljük. Ha ezeket a feltételeket a Vásárló jóváhagyja, az egyúttal azt is jelenti, hogy Adatvédelmi szabályzattal is egyetért.

Üzemeltető

Webshop üzemeltető: Scaleforce Hungary Kft.
Székhely: 3253, Istenmezeje, Béke út, 79.
Cégjegyzékszám: 10-09-039368
Adószám: 27806115-2-10
Közösségi adószám: HU27806115
Szerződés nyelve: Magyar

Szerződő felek

arvar.hu webcímen történő megrendeléssel, szerződés jön létre a Scaleforce Hungary Kft. mint szolgáltató (továbbiakban Szolgáltató) és a megrendelést leadó személy, mint vásárló (továbbiakban Vásárló) között.

A Vásárló a megrendelés jóváhagyásával elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el jelen általános szerződési feltételekben foglaltakat.

Szerződési feltételek módosítása

Fenntartjuk a jogot a Feltételek megváltoztatására bármely időpontban. Minden változtatás azonnal életbe lép, mihelyt nyilvánosságra kerül az oldalon, és érvényes minden adásvételi szerződésre attól a naptól kezdve. Felhasználóként az Ön felelőssége minden belépésnél átolvasni a feltételeket.

Rendelés folyamata

A vásárló a megrendelni kívánt termékeket a kosárban gyűjti össze, majd a kosár tartalmának ellenőrzése, esetleges módosítása után a tovább gomb megnyomásával választhat a belépés, a regisztráció, vagy a regisztráció nélküli vásárlás opciók közül. Ezt követően kerül sor az adatok megadására/ellenőrzésére/változtatására, a vásárló rendeléssel kapcsolatos adatainak rögzítésére.

A megrendelés megérkezéséről az eladó e-mailben a rendszer által automatikusan generált visszaigazolást küld. A visszaigazolás tartalmazza a megrendelés azonosító számát. Utóbb ezen azonosító számra hivatkozva fordulhat a vásárló az eladóhoz. Ez a visszaigazolás azonban még csak a vásárló megrendelésének megérkezését igazolja és nem jelenti azt, hogy a termék raktáron található.

A megrendelés feldolgozása során a Szolgáltató levélben vagy telefonon keresheti meg a vásárlót a teljesítés feltételeinek egyeztetése érdekében. Abban az esetben, ha a Szolgáltató a vásárló megrendelését a vásárló megrendelésében foglalt feltételek szerint (pl. megrendelésben szereplő áron, szállítási határidőn belül, stb.) teljesíti, akkor a Szolgáltató a megrendelés feldolgozásáról nem köteles értesítést küldenie a vásárlónak, hanem elegendő a szállítás időpontját és az esetleges egyéb adatokat sms és email útján közölni vásárlóval.

Kifizetés

A kifizetés bármilyen általunk elfogadott formában történhet, amely lehet átutalás, bankkártyás fizetés vagy utánvétes fizetés.

Online fizetés és utánvétes fizetés esetén a rendelés feldolgozásának folyamata munkanapokon aznap megkezdődik, átutalásos fizetéskor az összeg bankszámlánkra való beérkeztét követően.

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Rendelés feldolgozása

Megrendelések feldolgozása 1-14 munkanap. Minden egyéb esetben a Szolgáltató – telefonon vagy e-mailen – egyeztet a Vásárlóval.

Számlázás

Vásárló elfogadja, hogy Szolgáltató elektronikusan hitelesített számlát állít ki, melyet emailben küld meg részére az átvételt követően. Termék át nem vétel, vagy visszaküldés esetén a jóváíró számla az összeg visszatérítéskor kerül kiállításra, mely nem kerül automatikusan kiküldésre. Amennyiben Vásárlónak szüksége van a jóváíró számlára ezirányú igényét az Ügyfélszolgálat oldalon tudja jelezni.

Biztonság

A Webshop titkosított protokollt használ, hogy a forgalmazott adatok (személyes adatok, rendelési adatok, stb..) megfelelő biztonságát garantálni tudja. A fizetési folyamat során nem tárol a fizetéshez kapcsolódó adatokat. A kifizetéshez szükséges adatokat minden esetben külső szolgáltató weboldalán kell megadni (Barion.hu). A Webshop csak a fizetés állapotáról kap értesítést (sikeres, sikertelen).

Webshop minden erőfeszítésével igyekszik biztosítani az arvar.hu oldal mentességét a vírusoktól és minden egyéb káros tartalomtól, amelyek megrongálhatják Vásárló számítógépét, de ezt garantálni Webshop nem tudja. A felhasználó felelőssége biztosítani számítógépe védelmét a megfelelő eszközökkel. Webshop nem vállalja a felelősséget semmilyen veszteségért vagy kárért, amely a számítógépét érte vírusok vagy egyéb káros tartalmak következtében az oldal használata után, kivételt képeznek az érvényben lévő törvény által kiemelt esetek.

Szállítás

A szállítás költségei és időtartama a kézbesítési cím és a megrendelt termék típusának függvényében változhat. A termék oldalakon, és automatikusan megküldött e-mailekben található szállítási idők tájékoztató jellegűek.

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy betartsuk az ígért kézbesítési határidőt, mely a legtöbb esetben 15-25 munkanap, ritka esetben 90 munkanap. Jellemzően előre nem látható okokból, az időbeli csúszás elkerülhetetlen. Nem vállalunk felelősséget azokért a késésekért vagy meg nem érkezett csomagokért, amelyekért részben vagy teljesen a mi hatáskörünkön kívülálló tényezők okolhatók.

Ha a kézbesítési címen nem találuk senkit, aki átvehetné a csomagot, a csomag visszakerül a szállítócég raktárába, és értesítést kap, hogyan juthat hozzá a csomagjához.

Az esetleges rongálásokért és vesztességekért a felelősség minket terhel egészen addig, amíg a csomag megérkezik Önhöz, illetve az első kézbesítési kísérletig.

Szolgáltatónak nem áll módjában esetleges késedelmes szállítás következtében fellépő közvetett kár után kötbért, késedelmi pótlékot fizetni a Vásárló részére.

A csomag visszaváltása a Fogyasztóvédelem szabályzatának értelmében megszabott jogai és egyéb törvényes előírások alapján lehetséges.

Árazás

Az Ön által fizetett összeg megegyezik azzal az árral, amiről a rendelés pillanatában tájékoztattuk, kivételt képeznek az alább felsorolt esetek.

Annak ellenére, hogy minden igyekezetünkkel próbáljuk ellenőrizni a weboldalon megjelenő árak és készlet információk helyességét, a hibák elkerülhetetlenek. Ha észrevesszük, hogy a termék ára vagy a készlet információ hibás, azonnal értesítjük Önt.

A termékek árai és a készlet információk akár napi rendszerességgel változhatnak. A Vásárlónak a vásárlás véglegesítésének pillanatában érvényes árakat köteles megfizetni (amit a rendelés visszaigazolásaként emailben Szolgáltató kiküld részére), abban az esetben is ha ez később történik meg (pl. utánvétes fizetés).

Szolgáltató fenntartja a jogot bármely megrendelés indoklás nélküli visszamondását, amely esetben azonnal e-mailben értesíti a vásárlót megrendelésének visszamondása tényéről, kifizetett megrendelés esetén a kifizetett vételár megtérítése mellett.

Minden ár magyar forintban értendő. Az oldalon feltüntetett árak bruttó árak és tartalmazzák az általános forgalmi adót, feltüntetett árak visszavonásig vagy megváltoztatásig érvényesek.

A vásárlástól való elállás joga, visszaküldés, csere, rendelési adatok utólagos módosítása

A Fogyasztóvédelem szabályzatának értelmében Önnek joga van visszavonni a rendelését a termék kézbesítésétől számított 14 napon belül. Ebben az esetben, a termék teljes árát, azaz a teljes kifizetett összeget visszakapja.

Az esetlegesen visszaküldött termék Szolgáltató részére történő visszajuttatásának költségei a vásárlót terhelik.

Ha Ön töröltetni szeretné rendelését, e-mailben tájékoztatnia kell minket döntéséről. Ezek után a begyűjtés következik, melynek során a küldemény teljes tartalmát visszakérjük abban az állapotban, ahogy Önhöz eljutott, eredeti csomagolásban. Önnek törvényes kötelessége megőrizni a termék állapotát, amíg az Ön tulajdonában van. Ha nem tesz eleget ezen kötelezettségének, jogunk van kártérítéshez folyamodni.

Alkalmanként megtörténhet, hogy termék jellemzői változnak. Ha ilyen eset adódik, mi első adandó alkalommal kapcsolatba lépünk Önnel, és alternatívát kínálunk Önnek egy hasonló termék formájában. Ha elégedetlen az eredeti rendelése helyett kapott cseretermékkel, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Ebben az esetben lezajlik a visszaküldés, és visszakapja a pénzét.

Ha azt tapasztalja, hogy gyártási hibás, megrongált vagy nem megfelelő terméket kézbesítettek Önnek, minél rövidebb időn belül értesítsen bennünket. Kérjük, ne küldje vissza a terméket azonnal. Várja meg, amíg reagálunk levelére egy javaslattal, illetve javítás vagy alkatrészcsere, esetleg a teljes összeg visszaszolgáltatásának felajánlásával. Ha teljes visszafizetést ajánlunk, akkor a hibás vagy megrongált termék teljes árát utaljuk vissza, de szállítási és egyéb költségek a visszaküldésnél viszont felmerülhetnek.

A hibásan vagy nem kellő részletességgel megadott címzési, vagy más adatok, információk esetén felmerülő szállítási vagy egyéb többletköltségek a vásárlót terhelik. Az ebből fakadó rendelés vagy számla adatainak utólagos módosítására, amennyiben erre törvényesen lehetőség van, 2.890 Ft.-ot számolunk fel.

A Szolgáltató az ÁSZF alapján fennálló követelésének behajtásának érdekében jogosult harmadik személyt megbízni és ebből a célból a Szerződő Fél adatait a behajtáshoz fűződő jogos érdeke alapján átadni.

A Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót, hogy amennyiben a megrendelt terméket – anélkül, hogy jogszabály alapján fennálló elállási szándékát közölné – nem veszi át, úgy azzal szerződésszegést követ el.

A Vásárló jelen ÁSZF rendelkezéseinek elfogadásával tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult vele szemben érvényesíteni a Vásárló szerződésszegése következtében felmerült költségeket (pl. szállítási, csomagolási, fuvarozási, tárolási vagy egyéb felmerülő költség), ahol a jogalap szerződésszegési kötbér.

A Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót, hogy amennyiben a jelen ÁSZF alapján fennálló követelését nem-jogi (például: fizetési felszólítás, ügyvédi levél) vagy jogi (például: fizetési meghagyás, végrehajtás) úton érvényesíti, úgy a Szolgáltató a Payee követeléskezelési platformot üzemeltető Legal Labs Kft.-t bízza meg a követelése behajtásával.

A Vásárló jelen ÁSZF rendelkezéseinek elfogadásával tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult a Vásárlóval szemben érvényesíteni a követelés behajtásával kapcsolatos esetleges felmerülő költségeit. A költségek mértékének alapja itt érhető el: https://payee.tech/pricing

A Vásárló tudomásul veszi, hogy a behajtáshoz szükséges adatai átadásra kerülnek a Legal Labs Kft. részére.

Költségtérítés

Ha ön visszamondja rendelését a fentebb leírt feltételeknek megfelelő módon, akkor megtérítjük a vételdíjat. A költségtérítés átutalással történik, bankkártyára vagy bankszámlaszámra, ahonnan az összeg hozzánk érkezett, és, ahogy azt a fentiekben már említettük, érvényesek rá a visszaváltott megrongált termékekre vonatkozó előírások, amelyekre kiírtuk a visszaszállítást.

Garancia

A jelen Webshop-on keresztül vásárolt termékek (adásvételi szerződéssel való összhangban) az Uniós jog alapján, a kiszállítástól számított 1 év garanciát tartalmaz. Az adásvételi szerződéssel való összhang alatt, a weboldalunkon bemutatott termék leírásának hitelessége értetik, és hogy alkalmasak minden olyan célra, amelyre az azonos fajtájú árukat szokásosan használják, produkálják az azonos fajtájú áruk tekintetében szokásos minőséget és teljesítményt és melyek indokoltan elvárhatóak. Ez a jogi biztosíték fedezi a szállítás alatt történő károkat is. Szerződésszegés esetében, Ön jogosult a díjmentes cserére vagy javításra, vagy ha ez lehetetlen vagy aránytalan, egy árengedményre vagy a vételdíj visszafizetésére. Ha az Ön által megvásárolt termék rongálódott, kérjük ne habozzon felvenni a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. A nemzeti törvényeknek és rendeleteknek megfelelően, e jogi garancia nem befolyásolja az Ön jogait.

Feltétel, hogy a rendeléshez mellékelt elektronikus számla rendelkezésre álljon, és csatolja a reklamációs nyilatkozathoz.

Garanciális igény nem érvényesíthető az alábbi esetek bármelyikének fennállása esetén:

A terméket nem rendeltetésszerűen használták, kezelték vagy tárolták
Összeszerelendő termék esetén a termék összeszerelése során a vásárló nem követte a termék összeszerelésére vonatkozó utasításokat
A termék óvatlan kicsomagolás következtében sérült
A termék szokásos használat során, normális mértékű kopás, elhasználódás következtében sérült
A termék előre nem látható vagy külső körülmények miatt sérül (pl. időjárási körülmények, erős szél, eső, fagy, meleg vagy egyéb természeti katasztrófák következtében)
A termék a vásárló hibájából sérült
A terméket házilag átalakították, módosították
A terméket harmadik fél, általunk nem tervezett javítási szolgálat módosítja a terméket

Szolgáltató fenntartja a jogot az utánvétes visszaküldések átvételének megtagadására.

Reklamációs ügyintézés

A Szolgáltató reklamációs ügyintézési eljárással rendelkezik, melyről a vásárlót megfelelően tájékoztatta és panaszát az ebben foglaltak szerint kezeli.

Miután a vásárló a hibákat észrevételezte, a panaszt ésszerű időn belül teljes egészében és világosan le kell írni.

A Szolgáltatóhoz benyújtott panaszokat a kézhezvételhez számított 14 napon belül meg kell válaszolni. Ha egy adott panasz feldolgozása hosszabb időt vesz igénybe, a Szolgáltatónak a kézhezvételhez számított 14 napon belül elismervényt kell küldeni a panasz beérkeztéről, és jeleznie kell a vásárló felé, mikor számíthat részletesebb válaszra.

A vásárlónak legalább 12 hetet kell biztosítania a Szolgáltató részére, hogy kölcsönös konzultáció útján megoldja a panaszt. Ez idő lejártát követően vita indítható és az ügy vitarendezésre jogosult.

Jogtulajdon

Azzal, hogy beleegyezését adja feltételeinkhez, Ön tudomásul veszi és jóváhagyja, hogy a jogi szabadalom és minden más szellemi tulajdon kizárólag személyes használatra válik hozzáférhetővé az Ön számára, de a Szolgáltató birtokában marad.

Az oldalunkon hozzáférhető tartalmak és anyagok másolása, reprodukálása, megosztása és nyilvánossá tétele nem-személyes felhasználása törvényellenes és tiltott.

Egyéb feltételek

Minden szerződést magyar nyelven kötünk meg. Minden felvetődő kérdés tisztázásánál a magyar törvények értelmében kell eljárni és a jogi ügyek a magyar bíróság hatáskörébe tartoznak.

Jelen feltételek magukban foglalják a teljes egyezményt közöttünk, és hatályon kívül helyeznek minden előzetes megbeszélést, levelezést és tárgyalást az ügy kapcsán.

Az egyezség része, hogy egyik fél sem tartozik felelősséggel olyan kifogásolható tájékoztatásokért vagy jótállásokért (akár tévedésből, akár mulasztásból fakadóan okoztak problémát), amelyek nem képezik részét az itt felsorolt feltételeknek. Továbbá mindkét fél beleegyezik, hogy a jelen feltételekben rögzített tájékoztatások és jótállások kifogásolhatósága (akár tévedésből, akár mulasztásból fakadóan okoztak problémát), amelyért viszont köteles felelősséget vállalni, szerződésszegésnek minősül.

Az egyezséget megkötő feleken kívül egyetlen személy sem rendelkezik azzal a joggal, hogy az egyezségben rögzített feltételeket érvényre juttassa.

Felelőség

Szolgáltató nem vállal felelősséget a következő kategóriába eső veszteségek után: jövedelem- ill. bevételveszteség; az üzlet elvesztése; profitveszteség; a várt megtakarítások elvesztése; adatvesztés; üzleti kapcsolatok, ill. hírnév elvesztése; munkaidő, ill. a menedzsment idejének vesztegetése; vagy bármilyen egyéb sajátos vagy közvetett veszteség, amely az üzleti kapcsolatokra és a cég hírnevére hatással van, különös tekintettel az esetleges késedelmes, hibás szállításból vagy garanciális problémákból eredő közvetett költségek után (pl. meghiúsult beszerelés után felszámolt költség).

Békéltető testületek

Ha a Vásárló nem volt megelégedve az itt vásárolt termékkel, vagy szolgáltatásával, Szolgáltató ügyfélszolgálata készséggel áll rendelkezésére.

Ha az online vásárlással kapcsolatos panaszra nyújtott válasszal nem elégedett a Vásároló akkor az európai békéltető testület honlapján – http://ec.europa.eu/odr/ – tölthet ki egy űrlapot ezzel kapcsolatban.

A békéltető testület eljárásának alapvető célja és funkciója a fogyasztó és a gazdálkodó szervezet közötti vitás ügy egyezségen alapuló rendezésének megkísérlése, amennyiben ha ez nem lehetséges, a fogyasztói jogok gyors, hatékony és egyszerű érvényesítése érdekében az ügy eldöntése.

A hazai békéltető testület ingyenesen igénybe vehető és az ország egész területén hozzáférhető vitarendezési fórum, a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamara mellett működő független testület. Hatáskörébe tartozik a fogyasztó és a vállalkozás közötti, a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy bírósági eljáráson kívüli rendezése: e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A hazai békéltető testületek listáját és elérhetőségét itt találja. További információ a békéltető testületekről: www.bekeltetes.hu.